Skrevet af Anette Hertz.
”Lad det GRO – i skyen” er KAB’s digitale strategi, som skal føre frem til nye, digitale værktøjer, skræddersyet til boligorganisationerne i KAB-Fællesskabets behov. Målet er at udvikle systemer til at samle, bearbejde og anvende data, så KAB bevæger sig i en endnu mere bæredygtig retning og passer på både huslejen og klimaet.
Til at stå i spidsen for det arbejde har KAB ansat Adam Jacobsen som programdirektør.
Adam Jacobsen er 47 år gammel og har tidligere stået i spidsen for digitale transformationer i store organisationer som Shell, Tryg og ATP/Udbetaling Danmark.
Privat bor Adam Jacobsen i Kgs. Lyngby, er gift og har to børn.
Adam Jacobsens første arbejdsdag bliver den 1. december 2022 – og i starten af det nye år vil du i KABnyt kunne læse meget mere om både Adam Jacobsen og de tanker, han som programdirektør gør sig om KAB’s digitale strategiske udvikling.